Darmowa dostawa od 1290 zł
Godziny otwarcia: Pon - Pt: 09:00 - 17:00
Nasi eksperci są dostępni!
Twój koszyk
Twój koszyk jest pusty, ale nie musi tak być! Zadzwoń do nas pod numer 800 088 810, jeśli potrzebujesz porady

Transport i warunki dostawy

Warunki dostawy

Abyś mógł być dobrze przygotowany na dostawę z Polhus, prosimy o dokładne zapoznanie się z poniższymi informacjami. Dzięki tym wskazówkom ułatwisz realizację swojego zamówienia.

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami: [email protected].

Koszty dostawy

Zapewniamy darmową dostawę dla wszystkich zamówień powyżej 1290 zł. W pozostałych przypadkach poinformujemy Cię o kosztach dostawy podczas procesu zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy adres dostawy znajduje się na wyspie bez stałego połączenia drogowego – wówczas doliczane są dodatkowe koszty transportu. O dodatkowych kosztach poinformujemy Cię po złożeniu zamówienia. Jeśli chcesz poznać koszt przed złożeniem zamówienia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.


DOSTAWA

Adres dostawy

Dostarczamy produkty na adres podany podczas procesu zamówienia.

Należy pamiętać, że dostawa na adres znajdujący się na wyspie bez stałego połączenia drogowego może wiązać się z dodatkowymi kosztami (patrz punkt 4.3 powyżej). Jeśli Twój adres znajduje się na takiej wyspie, możesz wybrać dostawę do najbliższego portu na stałym lądzie. Wówczas odpowiadasz za dalszy transport produktu do swojego adresu i nie ponosimy odpowiedzialności za szkody ani utratę towaru po dostawie do portu. Możesz także zlecić nam dostarczenie produktu bezpośrednio do końcowego adresu za dodatkową opłatą. Na niektóre wyspy dostarczamy jedynie do portu/kajaka – w celu uzyskania więcej informacji skontaktuj się z obsługą klienta: [email protected].

Jeśli złożysz zamówienie na adres, którego nie możemy obsłużyć, odrzucimy zamówienie i zwrócimy wszystkie wpłacone środki.

Czas dostawy

(a) Tydzień wybrany w kasie nie jest potwierdzonym terminem dostawy, a jedynie preferencją. Polhus potwierdzi przewidywany tydzień dostawy podczas procesu zamówienia.

(b) Jeżeli zamówiłeś usługę montażu, skontaktujemy się z Tobą po złożeniu zamówienia i ustalimy tydzień dostawy usługi montażu. Zawsze prosimy o pisemne potwierdzenie uzgodnionego terminu.

(c) Jeżeli zamówiłeś fundament, Polhus skontaktuje się z Tobą po zakupie w celu ustalenia odpowiedniego terminu jego wykonania.

Wymagania dotyczące dostawy

(a) Sposób dostawy. Nasz pojazd dostawczy podjedzie możliwie najbliżej adresu dostawy. Nie wnosimy towaru – rozładunek odbywa się zazwyczaj w zasięgu pojazdu.

(b) Sposoby dostawy. Zamówienia realizujemy ciężarówką z windą załadunkową i rozładunkiem wózkiem paletowym albo ciężarówką z dźwigiem/podwieszanym wózkiem widłowym. Przed wysyłką zamówienia poinformujemy Cię, które opcje są dostępne. Kierowca ocenia, gdzie można bezpiecznie rozładować towar.

(c) Dostawa z windą załadunkową

Wymiary pojazdu:
13 m × 2,75 m × 4,5 m – 26 ton.

Tym sposobem nie można rozładować produktów na drogach nierównych (żwirowych, leśnych, stromych). Rozładunek odbywa się wózkiem paletowym.

(d) Dostawa z dźwigiem/podwieszanym wózkiem widłowym

Wymiary pojazdu:
25 m × 2,75 m × 4,5 m – 44 tony.

Produkty są opuszczane na ziemię obok ciężarówki. Wymagane jest twarde i równe podłoże. Zasięg dźwigu wynosi maksymalnie 10 m. Drzewa, ogrodzenia czy mury mogą ograniczyć dostęp.

Potwierdzenie spełnienia wymagań dostawy

Składając zamówienie, potwierdzasz, że:

(a) uzyskałeś wszystkie wymagane zezwolenia od wspólnot drogowych lub władz na dostawę;

(b) Twój adres spełnia warunki dostawy dla zamówionego produktu (zgodnie z punktem 7.3(c) i/lub 7.3(d)).

Towary niedostarczone

Jeśli nie będziesz dostępny w uzgodnionym terminie albo adres dostawy będzie niedostępny, zostaniesz obciążony kosztami tzw. pustego przejazdu. Koszty te mogą być wysokie – w niektórych przypadkach do 4300 zł. Jeśli zechcesz ponownej dostawy, zastrzegamy sobie prawo do pobrania rzeczywistych kosztów, nawet jeśli pierwsza dostawa była darmowa.

Skontaktuj się z nami: [email protected] lub 0200 - 120 310.

W niektórych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do dostarczenia zamówienia w najbliższe możliwe miejsce.

Przykłady:

· podano błędny adres;
· adres jest niedostępny;
· adres nie jest bezpieczny do dostawy;
· droga nie nadaje się do przejazdu ciężarówki;
· odbiorca nieobecny bez wcześniejszych ustaleń.

Odbiór zamówienia

Przed podpisaniem odbioru sprawdź, czy nie ma widocznych uszkodzeń. W razie ich wystąpienia wykonaj zdjęcia i poinformuj nas w ciągu 14 dni od dostawy. Nie musisz kontaktować się z przewoźnikiem – zrobi to Polhus.

Opóźnienia z powodu zdarzeń niezależnych

Polhus nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane czynnikami zewnętrznymi (wojna, zamieszki, ekstremalna pogoda, przerwy komunikacyjne, pandemia, brak towarów, restrykcje eksport/import, przepisy, strajki, pożary, eksplozje itp.).

Jeśli dostawa się opóźni z powodu takich zdarzeń, poinformujemy Cię jak najszybciej. Nie wypłacamy odszkodowań za opóźnienia. Jeśli jednak będą one znaczące, możesz skontaktować się z obsługą klienta (0200 – 120 310, [email protected]) w celu rozwiązania umowy i uzyskania zwrotu za niezrealizowane produkty (pomniejszone o uzasadnione koszty).

Zwroty, prawo odstąpienia i gwarancja

Szczegółowe informacje znajdziesz w naszych ogólnych warunkach.

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami: [email protected].